شامل موارد زیر است:
تحقیقات کلمات کلیدی فروشگاهی
تحقیق کلمات کلیدی پایه و اساس خدمات سئو است زیرا با انتخاب کلمات سئو داخلی و سئو خارجی معنی پیدا می کند هر دارای کلمات کلیدی است که هدف ما رتبه بندی این کلمات است حتی کلمات کلیدی بر روی URL و معماری سایت که زیر مجموعه سئو تکنیکال است تاثیرگدار است.
برای شروع کلمات کلیدی باید هدف جستجو یا سرچ اینتنت را بشناسید که در وبلاگ توضیح کاملی داده ایم.
کلمات کلیدی سایت فروشگاهی متمرکز بر کلمات تراکنشی است و براساس محصولات و دسته بندی محصولات میباشد.
مثل”قاب گوشی S24″
یکی از بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی پیشنهادهای گوگل است، برای استفاده از آن کافی است کلمات اول کلمات کلیدی را جستجو کنید و گوگل کلماتی را برای حدس کلمه کلیدی شما نشان میدهد و همچنین بعد از جستجو در پایین صفحه کلمات پیشنهادی برای شما نمایش داده می شود.
از دیگر ابزار های تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت فروشگاهی، ابزار Semrush است که دو ابزار عالی برای تحلیل کلمات کلیدی رقبا و همچنین کلمات کلیدی مشابه برای استفاده در تحقیق کلمات کلیدی دارد.
در تحقیق کلمات کلیدی سایت فروشگاهی همیشه نباید به مقدار جستجو توجه کرد در بعضی مواقع شما می توانید با استفاده از تگ ها و دسته بندی کلمات کم رقابت را سئو کنید و ورودی با نرخ تبدیل بالا را به سایت هدایت کنید.
سئو سایت فروشگاهی بهینه سازی برای دسترسی به مشتریانی که در گوگل برای یافتن محصولات جستجو می کنند، با سئو رتبه های کلمات کلیدی شما در صفحه نمایش نتایج گوگل بالا می رود و مشتریان سایت شما را می یابند.
بهینه سازی برای موتور های جستجو که به مختصر سئو گفته می شود و شامل سئو دسته بندی ها و محصولات و برچسب ها است.
سئو فروشگاهی جزو پز طرفدارترین خدمات سئو است و به وبلاگ هم مرتبط است یک وبلاگ سئو شده باعث افزایش بازدیدکنندگان و رفع نیاز کاربر منجر می شود.