طراحی سایت پزشکی​

اکثر مراجعین قبل از مراجعه به پزشکان در اینترنت و فضای مجازی سابقه پزشک را بررسی می کنند به همین دلیل داشتن یک سایت امر ضروری برای پزشکان است.

وب نامبروان با تیم مجرب و با تجربه در زمینه طراحی و سئو سایت‌های پزشکی در خدمت پزشکان و کلینیک‌‌ها است.

شما به‌عنوان یک پزشک چقدر به اعتبارتان اهمیت می‌دهید؟ فرض می‌کنیم روزی بیشتر از 50 بیمار ویزیت می‌کنید؛ اما آیا این تمام چیزی است که در زندگی حرفه‌ای خود می‌خواهید؟ مثلا دوست ندارید، یک پزشک شناخته شده باشید و از شما با عنوان پزشکی معتبر و متخصص یاد کنند؟

این را هم می‌دانید، که از تخصص شما صدها پزشک دیگر تنها در شهر خودتان مشغول هستند؛ پس یک بیمار چرا و چگونه باید از بین این همه، شما را انتخاب کند؟ این را قبول داریم که مهارت و تخصص‌تان معرف شماست و باعث دهان به دهان شدن اسم شما می‌شود؛ اما علاوه بر این، خودتان هم باید، یک رسانه داشته باشید. رسانه قدرتمندی مانند سایت که می‌خواهیم راجع به آن صحبت کنیم.

طراحی سایت پزشکی چه کمکی به ما می‌کند؟

در حرفه خود شناخته شوید

اشتراک گذاری اطلاعات پزشکی

نوبت دهی آنلاین

هزینه و قیمت طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت به عنوان یک سرمایه گذاری موثر در تبلیغات است، افراد برای یافتن کلینیک یا پزشک مورد نظر در فضای‌وب جستجو می کنند.

هزینه‌های طراحی سایت پزشکی در وب نامبروان بسیار مناسب است و تقریبا از 10 میلیون تومان شروع می شود.

ولی برای اطلاع کامل کارشناسان ما بر اساس نیاز شما پکیجی شامل طرح های گرافیکی نیاز های شما در سایت برای شما در نظر می گیرند برای اطلاع بیشتر می توانید از مشاوره رایگان استفاده کنید.

webdesign

طراحی سایت پزشکی با وبنامبروان

تیم مجرب وبنامبروان مفتخر است که اطلاعات خود در رابطه با طراحی سایت پزشکی و چگونگی پیاده سازی آن به شما ارائه دهد و در طول این مسیر به شما کمک کند

مرحله ی بعد از ساخت سایت پزشکی، سئو سایت پزشکی است که شرکت خدمات سئو وب نامبروان پیشرو در سئو سات های پزشکی است.

سوالات متداول

چرا طراحی سایت خود را به ول نامبروان بسپارم؟

وب نامبروان با تجربه جندین ساله در طراحی سایت پزشکی با استفاده از قالب های منحصر به فرد، سایت شما را در سریع ترین زمان تحویل می دهد.

پشتیبانی خدمات طراحی سایت به چه صورت است؟

پشتیبانی 6 ماه رایگان از سایت و آموزش‌های لازم برای تولید محتوا در سایت به شما داده می شود و در صورت نیاز به شما خدمات سئو با تخفیف ارائه می شود.